nattliga vindar

ute bland fladdrande solblekta svall och pagefrisyrer á la utväxt modell svischade ett antal ungdomar runt enligt säker källa. vad de gjorde ute och hur kvällen gick är något som ännu är okänt. att något händer på fredag är däremot lika sant som det är bekräftat och som indianmodet är på tapeten. mitt bland lerums björkar och träd kommer oförglömliga saker att ske, utan dess like. håll ögonen öppna.

tills vi ses igen.
you know you love me, xoxo, gossip girl

Här skvallrar du anonymt till din enda källa till lerums skvaller
Postat av: Filippa

Det ryktas om en lyxig fest i champagnen och jordgubbarna från montenegros tecken, är det den du syftar på gossipgirl?

2009-05-21 @ 01:35:30
Postat av: kakan

det ryktas om att romeo denna kväll kommer få sin julia. är julia en metafor? eller är det bokstavligt talat? vad vet jag... men romeo är på jakt har jag hört.

2009-05-21 @ 22:47:56
Postat av: kakan

det ryktas om att romeo denna kväll kommer få sin julia. är julia en metafor? eller är det bokstavligt talat? vad vet jag... men romeo är på jakt har jag hört. xoxo

2009-05-21 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, vill du hålla dig anonym gör du bäst i att använda täcknamn:
Kom ihåg mig?

Mailadress, som ej publiceras:

Har du någon blogg, som inte kan vara lika bra som min, men ändå:

Här lämnar du skvaller och delar dem med mig och lerum (anonymt, förståss):

Trackback
RSS 2.0