missing!

Hallå där, en fågel viskade något i mitt öra idag. En viss Tove sågs försvinna efter matten med en rullväska i hand och ett leende på läpparna. Det sägs att hon tog jetplanet till Stockholm. Se upp Tove är du redo för Stureplan? Eller framförallt, är stockholmarna redo för fröken Jokiranta...?

Och denna mystiska "D" som hon skall träffa, hur kommer han hantera yrvädret från Floda? Kommer han bli tagen med storm eller kommer han helt att blåsa bort? Var försiktig där borta Tove i landets baksida, gör inga dåliga affärer på rean men framförallt - sälj inte ut ditt hjärta för lätt!

Ni vet att ni älskar mig, xoxo

Här skvallrar du anonymt till din enda källa till lerums skvaller
Postat av: mrs cool

hur ska jag tackla detta inlägg?



mrs cool gör vad hon vill, när hon vill. she got the flow.



och hon vet att hennes annispannislingonbytta bryr sig om henne, vilket gör henne starkare än supermans mamma. <3

2009-05-28 @ 00:23:54
URL: http://mrscool.se
Postat av: designproblem

Jag tycker ni bör ändra färgen, man ser inte vad det står överallt. Det är jobbigt att behöva markera vissa delar av texterna för att se. :) xoxo

2009-05-29 @ 00:57:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, vill du hålla dig anonym gör du bäst i att använda täcknamn:
Kom ihåg mig?

Mailadress, som ej publiceras:

Har du någon blogg, som inte kan vara lika bra som min, men ändå:

Här lämnar du skvaller och delar dem med mig och lerum (anonymt, förståss):

Trackback
RSS 2.0