sommalov, ni firade väl i champagne?

vad jag har fått bekräftat för mig är att skolavslutningen och kvällen som tonade fram efteråt varit fyllda av lyckade händelser. och mindre lyckade. synd att jag inte fått tag i någon bild s, för som du vet så berättar en bild mer än tusen ord?

vi får hoppas att du inte skämde ut dig allt för mycket...

you know you love me, xoxo, gossipgirl


Här skvallrar du anonymt till din enda källa till lerums skvaller
Postat av: becckisen

Hårda bud från Mellerud

2009-06-14 @ 12:19:56
URL: http://skalbec.blogg.se/
Postat av: hehu

Aa jooo vi har nog råd att köpa champagne på skolavslutningen. "troligt".

2009-06-16 @ 23:18:22
Postat av: Sofie

haha jag tar åt mig lite här ;)

2009-06-16 @ 23:26:20
URL: http://soffiemartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, vill du hålla dig anonym gör du bäst i att använda täcknamn:
Kom ihåg mig?

Mailadress, som ej publiceras:

Har du någon blogg, som inte kan vara lika bra som min, men ändå:

Här lämnar du skvaller och delar dem med mig och lerum (anonymt, förståss):

Trackback
RSS 2.0