gossip får en pr-chef

så länge hjärnorna bakom denna succé samtycker, vem vet om du blir lurad a?

skämt åt sido (om det någonsin gäller här på min blogg) så kanske a får sin drömtitel trots allt.

innan vi lämnar ut denne man i bloggen bör ni uppfylla några krav från oss.

maila in erat skvaller till: [email protected] och vi får se vad ni får i belöning sugarpies!

tills vi hörs igen, you know you love me, xoxo /gossipgirl

och tro inte att jag sover på natten. jag sover aldrig.

Här skvallrar du anonymt till din enda källa till lerums skvaller

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, vill du hålla dig anonym gör du bäst i att använda täcknamn:
Kom ihåg mig?

Mailadress, som ej publiceras:

Har du någon blogg, som inte kan vara lika bra som min, men ändå:

Här lämnar du skvaller och delar dem med mig och lerum (anonymt, förståss):

Trackback
RSS 2.0