det är lugnt på gossiphavet, eller?

det tycks ha mojnat av på gossiphavet, ja för hittils har inga större skandaler märkts av. det får mig att gäspa, när ska det egentligen blåsa upp till storm?

sommarlovet virar in oss i sin bomullslena härlighet men under ytan puttrar det och snart lär en spricka uppstå, jag väntar med spänning, precis som ni, gossipslukare.

you know you love me
xoxo

Här skvallrar du anonymt till din enda källa till lerums skvaller
Postat av: becckisen

Kanske på lördag?:D

2009-06-24 @ 20:01:33
URL: http://skalbec.blogg.se/
Postat av: -

jag tror allt att det är på lördag något kommer hända...

2009-06-26 @ 16:03:40
Postat av: S A N N A S . R U M

[ Missa inte min julklapp i bloggen - en designutlottning! ]

2009-12-23 @ 18:09:29
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, vill du hålla dig anonym gör du bäst i att använda täcknamn:
Kom ihåg mig?

Mailadress, som ej publiceras:

Har du någon blogg, som inte kan vara lika bra som min, men ändå:

Här lämnar du skvaller och delar dem med mig och lerum (anonymt, förståss):

Trackback
RSS 2.0