anonymt tips

vilka utbytte kyssar i helgen, utanför klassen jm förståss (som för övrigt tycks vara drabbad av en förbannelse från afrodite) ?

det lär väl tiden utvisa, så länge de två små inte vill erkänna...

Här skvallrar du anonymt till din enda källa till lerums skvaller
Postat av: Anonymmmmmm

Heey kära GG! Jag är en tjej på 17 vårar som undrar hur mycket flytningar som hör till det "normala"? Jag lider nämligen av extrema flytningsbesvär och vet inte vad jag ska ta mej till. Tacksam för svar / Orolig tjej

2009-06-08 @ 17:48:28
Postat av: Anonym, igen

Hallåååå igen GG! Jag undrade en till sak, eller egentligen undrade jag bara det: Hur fan vet jag vilka det handlar om? Det kan ju vara myy best friend, eller vem vet, kanske är det rentav mej detta inlägget handlar om?! Fast skit samma, det är ju precis som du tidigare skrev bara roliga och oskyldiga grejer! :D Your biggest fan, xoxo.

2009-06-08 @ 17:52:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn, vill du hålla dig anonym gör du bäst i att använda täcknamn:
Kom ihåg mig?

Mailadress, som ej publiceras:

Har du någon blogg, som inte kan vara lika bra som min, men ändå:

Här lämnar du skvaller och delar dem med mig och lerum (anonymt, förståss):

Trackback
RSS 2.0